Takk for at du ønsker å være samarbeidspartner for TDC 2023! På denne siden vil du finne praktisk informasjon som du trenger før og på selve dagen 23. oktober. Informasjonen oppdateres fortløpende, men brenner du inne med noen spørsmål kan du ta kontakt med vår partneransvarlig Sigmund Henningsen på Sigmund.Henningsen@centric.eu eller 90773341.
Fakturering
Formelt vil det være Dataforeningen (DND) som står som fakturautsender i forbindelse med TDC 2023. Overskudd fra konferansen går til communityene i Trondheimsregionen for å arrangere ulike kurs og faglige events og neste års konferanse.
Hva får du som samarbeidspartner?
Avtalen vi tilbyr har en pris på kr. 25.000,- eks. mva. og omfatter følgende:
Logo på nettsiden
Som partner skal logoen din ligge på nettsiden. Send logoen i svg og lys variant til kenneth.grotdal@gmail.com.
Utstillerområde
Utstillingen er plassert i vrimleområdet utenfor konferansesalene på Clarion Hotel Trondheim.
Dere vil tildeles en standplass etter loddtrekning.
Følgende gjelder for utstillerplassene
Viktige tidspunkter
Søndag 22. oktober
17:00: Første mulighet for opprigg av partner-stand.
Mandag 23. oktober
08:30: Vi åpner registreringen
09:00: Velkommen og dagens første foredrag
11:50–13:00: Lunsj
17:00–17:45: Dagens siste foredrag – nedrigg kan skje nå
18:00–sent: Etterfest
Nedrigg
Årets konferanse er åpen for deltakere for registrering fra klokken 0830 til vi går på etterfest klokken 1800. For å sikre at alle får en hyggelig konferanse ber vi om at dere (OBS!) IKKE rigger ned standområder før etter at siste keynote er i gang.
Det er viktig at nedrigg gjøres ferdig så snart som mulig etter 1700, og senest i løpet av kvelden den 23. oktober. Det er ikke mulighet for å la utstyr stå igjen til dagen etter i lokalene.
Andre muligheter for synlighet
Pølsefest sponsor (rett etter siste foredrag) by på pølser til deltakerne og eventuelt litt god drikke – 1 pr person). Fin anledning til å snakke med folket og høre litt hva deltakerne sitter igjen med etter konferansen og samtidig lage litt stemming rundt standen din før AfterPartyet drar i gang.
Her er det mulighet for å være med å markere seg i form av grafikk på mat/drikke-bonger, rollups i området, logoer ellers i lokalet etc.
AfterParty
I de tre siste årene før pandemien deltok over 60 % av deltagerne og svært mange av foredragsholderne på Afterparty samme kveld. Det ble en flott anledning til å fortsette fagdiskusjonen og knytte nye kontakter – vi opplever at nettverkingen mellom noen av vår regions mest kompetente mennesker skjer på denne arenaen.